VietnamHoteliers.Forum
Một con chim én không thể làm nên mùa xuân, mời các bạn chung tay đóng góp bài viết về Qui trình nghiệp vụ hoặc Bài viết chuyên môn, nhằm làm phong phú thêm kho tài liệu chuyên môn quản lý khách sạn. Xin đừng thụ động, đừng đứng ngoài lề, ai biết chuyên môn nào thì tham gia chuyên môn đó, có kinh nghiệm lĩnh vực nào thì tham gia lĩnh vực đó, không chuyên môn, không kinh nghiệm thì cùng online để ủng hộ Vietnam Hoteliers
Henry Minh


 
Trang ChínhTìm kiếmĐăng kýĐăng Nhập

Gửi bài mới   Trả lời chủ đề này
Share | 
 

 General Cashier

Xem chủ đề cũ hơn Xem chủ đề mới hơn Go down 
Tác giảThông điệp
Admin
Admin
Admin
avatar

Tổng số bài gửi : 1165
Điểm Tổng Hợp : 6160
Điểm bài viết hay : 13
Join date : 13/05/2010

Bài gửiTiêu đề: General Cashier   25th July 2010, 3:10 pm

PURPOSE
Prepare the Payroll in accordance with approved attendance record for all employees and General Cashier responsible for receiving , keeping and disbursing monies and recording monetary transaction in accordance with the laid down Resort Policies & Procedures

REPORTING LINE
Reports directly to Head of department or his delegate

RELATIONSHIPS


DUTIES AND RESPONSIBILITIES


Prepare the monthly payroll for all staff
Post all transaction in computer
Prepare payroll summary
Record approved overtime (Check duration, Time , Numbers of Hours)
Prepare vacation / final settlement payment (According to AG93 received from H/R)
Verify monthly turn- over report prepared by H/R (last month Plus Arrivals minus levers)
Pos vacation payment transaction during the month (Along with payroll)
Prepare payroll envelop for salary disbursement (Per employee)
Maintain and update the employee individual file
Prepare the employee GOSI for payment
Select weekly 10 overtime sheet and verify it with the employee time card
Prepare petty cash vouchers (for any local expenses incurred)
Disburse petty cash disbursement in log book for CA signature (Petty cash No, Name, Amount)
Record all petty cash & prepare summary for CA approval (For reimbursement)
Claim all cheques deposits from bank (hotel name)
Conduct weekly cash count
Arrange to issue a draft and settle the GOSI payment
Deliver the medical expenses to ALICO and claim any check related to Hotel
Deliver the FF &E file to Royal Protocol monthly basic

STANDARD RESPONSIBILITIES:

Well-groomed, neat and tidy at work
Strictly comply the Hotel regulation and Employee Handbook
Implement Department Head’s instruction and assignment.
Follow communication lines and report lines.
Maintain Sunrise standards of service quality and performance standards
Believe in teamwork, cooperate with colleagues.
Về Đầu Trang Go down
http://vietnamhoteliers.tk/ henryminhtruong@yahoo.com henryminh
 
General Cashier
Xem chủ đề cũ hơn Xem chủ đề mới hơn Về Đầu Trang 
Trang 1 trong tổng số 1 trang

Permissions in this forum:Bạn được quyền trả lời bài viết
VietnamHoteliers.Forum :: Job Description :: Job Description Finance-
Gửi bài mới   Trả lời chủ đề nàyChuyển đến